معاون طرح، توسعه و امور فنی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: به زودی برای راه‌اندازی بازارهای میوه و تره‌بار به جای کانکس از سازه‌های پیش‌ساخته بتنی استفاده می‌شود.

معاون

به گزارش همشهری آنلاین، محمد رضا اسمعیلی پور با تاکید بر اینکه با استفاده از تکنولوژی های جدید، ساخت و راه اندازی بازارهای میوه و تره بار در پایتخت سرعت می گیرد؛ گفت: با توجه به اینکه در راه اندازی بازارهای میوه و تره بار تا پیش از این از سازه های کانکسی استفاده می شد، اما در نظر داریم تا برای راه اندازی بازارهای جدید از سازه های بتنی استفاده شود.

وی با بیان اینکه استفاده از سازه های بتنی برای نخستین بار در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران استفاده می شود؛ افزود: بر همین اساس از این سازه برای اولین بار در بازار میوه و تره بار هوانیروز، فیروزآبادی و تسلیحات استفاده شد.

معاون طرح، توسعه و امور فنی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: از جمله ویژگی سازه های بتنی این است که با پشت هم قراردادن آن می توانیم بدون صرف وقت و زمان بیشتر یک سالن بزرگ را احداث کنیم.

به گفته وی؛ سازه های بتنی باعث سرعت بخشیدن به ساخت و بهره برداری از بازارهای میوه و تره بار در شهر تهران می شود.

اسمعیلی پور یادآور شد: همچنین استفاده از سازه های بتنی به سازمان کمک می کند تا با ساخت بازارهای جددید خدمات رسانی به شهروندان میسر شود.

وی در پایان تاکید کرد: پیش بینی می کنیم تا با بهره گیری از سازه های بتنی بتوانیم با سرعت بیشتری بازارهای میوه و تره بار را در شهر تهران و در مناطق ۲۲گانه افزایش و هزینه راه اندازی بازارها را کاهش دهیم.

کد خبر 873989
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha